Min pyssliga mamma

I tisdags var jag, Elina, Mormor och Morfar på livskvalitékväll. Mamma hade fått i uppgift att hålla föredrag om diverse blomsterarrangemang och då passade vi på att komma och lyssna. Hon delade med sig av en hel del tips och ideér som jag tror passade många nu inför julens pysslande. Tyvärr har jag varken ärvt intresset eller kunskapen om sådana här saker. Varför? Jag har inte tålamod att sitta och pilla med det... Jag vet ju dessutom att mamma är grym på det och brukar dela med sig av sina verk till mig=)  

Jag och Elina hittade ganska snabbt skålen med skumtomtar och jag får väl villigt erkänna att vi gång på gång försökte hitta på anledningar för att gå förbi den ute i hallen. Just Cloettas rosa tomtar är verkligen underskattade och när vi lämnade lokalen så tror jag att jag och Elina var den största anledningen till att där inte var så många godsaker kvar;)


Här är två av hennes verk, pyntade glöggflaskor=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en mysig kväll, Annika är så otroligt duktig :) Love<3

2009-11-27 @ 08:07:38
Postat av: Pillan

Åh vad fint! Vad duktig din mamma är =)



Vi måste snart ses! Love U



Puss å Kram

2009-11-27 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback