En miniflytt mitt i natten

Igår gick jag och la mig redan klockan 21.30 och det skulle visa sig vara lugnet före stormen... Jag sov underbart skönt, men rätt som det var så vaknade jag med ett ryck. Det kändes som om det var värsta partyt i min lägenhet! När jag hade kvicknat till så insåg jag ganska snabbt att det var grannarna som stod för festligheterna. Eftersom jag har mitt sovrum vägg i vägg med deras vardagsrum så var det stört omöjligt att somna om i all musikyra. Jag släpade ut min säng i vardagsrummet och stängde dörrarna om mig. Det blev åter igen tyst och jag kan ju säga att det inte tog många minuter innan jag somnade om...

Kommentarer
Postat av: Elina

Inte nu igen ;) Tur du har en lättflyttad säng! Love<3

2009-11-09 @ 08:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback