Den oplanerade lördagen á la Emlan och Pillan


Kvällen inleddes med en supergod middag hemma hos Pillan


Smarrig efterrätt


Samma posé för Emlan;)


De närmsta timmarna var det datorn som stod i fokus...




Under tre timmar roade vi oss med att sjunga karaoke. Det var alla möjliga låtar, men jag måste säga att detta var den klara favoriten. När klockan slog 23 var rösterna så utmattade samtidigt som vi var riktigt sugna på att kolla läget i stan. Vi mötte därför upp Madde och satte oss på M&M.  




Pillan och Madde





- Vänta, jag glömde min sko...

Det ska Pillan till något sånt här. Hennes klack fastnade bland stenarna och resultatet blev en blöt fot=)




Kvällen avslutades på Bahnhof. Det var inget som vi hade planerat, men eftersom vi hade lyckats att hålla oss vakna så länge så tänkte vi att vi likaväl kunde gå dit en runda. En timme räckte innan jag kände mig riktigt trött. När man enbart hade pimplar vatten var det inte konstigt att energin inte låg på topp så sent. Jag hade i alla fall en grymt rolig kväll och det var inte långa stunder som leendet uteblev!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Tack vännen för en helt underbar kväll och mysig söndag :)! Love U! Puss Kram

2009-11-15 @ 21:49:25
Postat av: Elina

Ni verkar ju haft en jättemysig o rolig kväll :) Till Pillan: Emlan har oxå glömt skon så, de e lätt hänt ;) Love<3

2009-11-16 @ 08:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback