29 november

Jag minns det som igår. De tre klicken upprepas i mitt inre och jag vet exakt var det hände. Min besvikna röst som hördes långa vägar och alla nyfikna blickar som tittade ner på mig. Jag kände mig så hjälplös och trots att jag inte hade varit med om detta tidigare så var jag ganska säker på vad som hade hänt. Tårarna rann konstant och det var inte förrän på kvällen när det ringde på dörren som de hejdade sig. Det drogs i olika vinklar och när jag fick beskedet var jag konstigt nog helt lugn. Dörren hann dock inte mer än stängas förrän det var kört igen. Många tankar snurrade i mitt huvud och fram till klockan var 4 på morgonen grät jag. Det fanns helt enkelt inte något stopp. Till sist lyckades jag somna och min väg tillbaka är jag oerhört stolt över. Det var den 29 november 2008, det var exakt ett år sedan jag förlorade mitt korsband...


Kommentarer
Postat av: Elina

Din väg tillbaka har gått otroligt snabbt, ett bra jobb har gett ett bra resultat, grattis! Lycka till framöver!

2009-11-30 @ 07:34:34
Postat av: Anonym

men nu är du tillbaka och jag älskar det : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback