I bloggarnas värld

När jag öppnade min mejlbox så hade jag fått ett oväntat, men trevligt meddelande. Bloggarna på Arenan (från Mora) hade tydligen haft en lite annorlunda tävling där de hade utsett mig som vinnare. Smått generad tackar jag så mycket för den ärofyllda utmärkelsen!

Inte nog med det utan idag var det en annan bloggare som gav mig ett litet leende på läpparna.
Sjöstrand listade de bloggar som han läste dagligen och där hade jag halkat in. Jag har sagt det förr, men säger det igen. Att få kommentarer och feed-back på mina inlägg är oerhört inspirerande, tack alla ni som sätter era spår här!

Kommentarer
Postat av: K-G

Jag såg inlägget om dig på Arenan....Årets vackraste i elitserien, inte illa!

2009-05-10 @ 10:51:31
Postat av: Tips



Jag har hittat en jättebra sida där man kan ge bort böcker man själv gjort som present!

Jag gjorde en till min mamma om oss syskon och hon blev jätteglad!!! Det är en rolig grej som hon alltid kommer att ha kvar, väldigt uppskattat!

Kolla på
www.solentro.se



Kram kram

2009-05-11 @ 09:21:35
URL: http://www.solentro.se
Postat av: Virre

Grattis till utmärkelserna!

2009-05-12 @ 14:00:51
Postat av: Wanderson

Haha, va kul, kan ju inte ha krävts så mycket research för att komma fram till att du är den snyggaste innebandyspelaren i elitserien, jag går steget längre och säger i IFF...



Kram

2009-05-12 @ 20:45:11
Postat av: Gösta

Jag är inponerad så bra du skriver, men det handlar mest om tjejer,du har väl fler killar än jag som beundrar dig.Hälsing från FARFAR.

2009-05-14 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback