Göms och glöms

Gårdagens tema var garderobsrensning. Jag slängde hur mycket kläder som helst och jag gick även igenom allt i pappersväg som jag har samlat på mig under årens lopp. När jag kom till gratulationskort så tog det emot, men när jag hade rannsakat mig själv så insåg jag att jag faktiskt inte kunde spara allting. Jag plockade ut de personliga hälsningarna och de har nu samlats i en särskild hög som ger mig fina minnen.

Allt som oftast dök det upp roliga fynd och här nere bjuder jag på en teckning som jag har fått från lillebror. Att den inte är från de senaste åren är nog inte så svårt att se och kreativiteten var det ju inget större fel på. Att plocka ut resterna från en hålslagare och lägga under en extra påklistrad pappersbit känns ganska orginellt...;)


Kommentarer
Postat av: Emma Ring

Vilken trevlig blogg jag hittat till:) Hoppas det går bra med din rehabträning, du behövs på planen! Men den stora frågan är vad hände med de gamla tradioterna att när du haft en garderobsrensning så skulle kläderna komma till mig :) !? haha ha det bra Emma

2009-03-20 @ 12:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback