Mitt nya hem

Under den ettåriga tid som jag har stått i bostadskö så har jag ratat en hel del lägenheter, men nu har jag äntligen hittat en som känns rätt för mig. Det är inflyttning den 1 juli, men eftersom det är en äldre dam som ska till ett ålderdomshem så är sannolikheten ganska stor att jag får komma till lite tidigare. Möbler har redan spanats in och jag är ganska klar över hur jag vill ha det. Frågan är bara om det blir lika bra när jag väl får in det... Min kommande adress blir södra kyrkovägen 4 där jag kommer att slo mig till ro i en tvåa på 65 kvm. Jag har inte mer än 50 meter till busshållsplatsen och genom det kommer jag att spara cirka 40 minuter per dag. Med mitt fullspäckade schema så gynnar det verkligen=)

Planeringen har börjat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Grattis till den nya lägenheten. Vad spännande att få föra iordning och pyssla om sitt eget =)

kram

2009-03-28 @ 17:22:26
Postat av: micke looserstreet

lycka till med nya lyan,jag väntar på en inbjudan till inflyttningsfesten =)

2009-03-29 @ 09:50:46
Postat av: Pillan

Än en gån STORT GRattis till lägenheten =)!



Love!



Pusss

Postat av: Virre

Grattis, mysigt och skönt att få sitt eget. Ser framemot inflyttningsfest =)Kram

2009-03-29 @ 15:22:06
Postat av: strellan

Hur går det med rehabträningen? Är du tillbaka lagom till seriepremiären?

2009-03-29 @ 15:26:17
URL: http://innebandy.blogg.se/
Postat av: Emeile Ohlsson

Till Strellan: Min rehabilitering har faktiskt gått överraskande bra. Det är åtta veckor sedan jag opererades och jag har nu så smått kunnat börja springa igen. Under min idrottskarriär har dessa månader varit något av de tuffaste som jag har upplevt och även om jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv så hoppas jag att jag slipper göra om denna resa. Varje dag tar jag små kliv framåt och det är just dessa små steg som gör mig motiverad till att fortsätta kämpa. Den 29 november, dagen när jag skadade mig, fick jag beskedet att om allt gick som planerat så skulle jag vara tillbaka på innebandyplanen i augusti. Som det ser ut nu så ligger jag lite före i tiden, men det är fortfarande långt kvar och ett bakslag kan fördröja det hela. Mitt mål är i alla fall att vara i så pass bra form att jag är redo inför höstens premiär. Tyvärr är det inte min vilja som bestämmer det utan det är något som mitt knä kommer att få avgöra…

2009-03-31 @ 22:15:34
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: Emelie Ohlsson

Givetvis kommer det att bli inflyttningsfest=)

2009-03-31 @ 22:21:47
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback