Bollen är i rullning...

Jag har burrat upp mig med en massa kuddar i soffan och med datorn framför mig. Pulsen är på högvarv och jag har tagit fram allt som jag kan tänkas behöva inom de närmsta två timmarna. Jag tänker inte slita blicken ifrån skärmen, och det kommer troligtvis vara den mest skrämmande thriller som jag någonsin har sett på. Jag vet inte vad som ska hända, men plötsligt kommer att att ploppa upp en textrad. Även om det inte lär bli en uppsats så är det de små detaljerna som kan betyda så mycket... Snälla, låt filmen få ett lyckligt slut!

ELITSERIEKVAL
Fre 20/3 kl.19.30: Skellefteå - FBC


Kommentarer
Postat av: Virre

Hej!

Hörde om resultatet i morse när jag åkte hem från jobbet. Gött med vinst, börjar bra men jag trodde faktiskt matchen gick idag..Roligt att det går bra för dig och dina baksidor, min är det sådär med. Jag är tillbaka snart på planen men det är dyrbar tid jag missar nu. Hälsa och gratulera. Kram

2009-03-22 @ 00:10:59
Postat av: Anonym

första filmen utav 4 fick ett lyckligt slut. Nu återstår det bara tre, sen är faran över. Vi fixar det här tillsamans. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback