Den röda färgen blossade upp

- Piiiip
- Ehh, det var vi som pep....
- Har ni precis handlat något som de kanske har glömt att plocka bort larmet på?
- Nej, vi har bara varit och lunchat.


Jag drar min väska genom larmstolparna och det börjar pipa i hela affären igen.

- Konstigt, jag har bara träningskläder i den.
- Du borde nog ta reda på vad det är som piper för annars kommer det säkert att göra det i varenda affär som du går in i.


Jag tog upp den ena saken efter den andra och när jag kom till mitt smink så hittade jag boven. För några veckor sedan köpte jag en ny rouge och kassörskan hade tydligen inte tagit bort larmet på baksidan. När vi väl hade konstaterat det så var jag och Elina rätt snabba ut från affären. Det var en mindre bekväm situation att hamna i och även om jag hade betalat för varan så visste ju inte de andra i butiken om det...


Kommentarer
Postat av: Roger N.

Hej Emlan

Vet inte om du sett dig själv på innebandymagazinets hemsida. Det är förmodligen något att se fram emot igen.

2009-03-25 @ 15:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback