Utmanad av memy.bloggagratis.se

Detta ville jag bli när jag var liten:

- För ett tag sedan hittade jag en "Mina-vänner-bok" där jag bland annat hade svarat på denna fråga. Där hade jag skrivit att mitt drömyrke var kassörska(!). Efter x antal år i den branschen kan jag ju säga att det ska mycket till för att jag ska göra come-back där...

Arbeten jag har haft:

- Jag har bladat reklam på Posten, varit kassörska på Munka Allköp, jobbat som tränare på diverse fotbolls- och innebandyläger samt mitt nuvarande arbete som revisorsassistent.

Dröm:

- Att kunna tjäna pengar på mitt idrottsutövande samt vara skadefri!

Hit vill jag resa:

- Italien har alltid varit lite av ett drömresmål.

Drömbil:

- En som aldrig kör fel...

Fobi:

- Sura wettextrasor

Tre saker jag absolut inte kan göra:

- Sitta på huk med hälarna i, jag tippar bakåt.
- Se folk skada sig, jag blir svimfärdig. 
- Simma i havet. Jag hatar känslan över att inte veta vad som finns under mig!



Tre saker jag har på min "Att göra lista innan jag dör":

- Jag har alltid velat besöka Globen. Om det blir som spelare eller åskådare återstår att se.
- När min idrottskarriär är över ska jag ut och resa. Vinter, vår, sommar eller höst, tänk att jag själv kan bestämma när.  
- Min tredje och sista punkt är personlig...


Detta tycker jag om hos mig själv:

- Att jag är målmedveten.

Detta tycker jag mindre om hos mig själv:

- Att jag har svårt för att säga nej.

Tre internetsajter jag besöker dagligen:

-
www.bloggkoll.com
- www.fbce.se
- Min blogg

Ett intresse jag har som är lite annorlunda eller udda:

- Just nu tror jag inte att jag har något direkt annorlunda intresse, men som liten samlade jag på bilnummer. Jag kunde sitta en hel eftermiddag och skriva upp nummerna på alla bilar som körde förbi. Var får man allt ifrån?!

Kan du spela något instrument?

- Mellan årskurs tre och åtta gick jag på musikskola och tog privata pianolektioner. En del av det sitter kvar så med hjälp av noter kan jag få fram lite melodier. Gitarr har jag så smått börjat klinka på, men än är det inget som jag behärskar.

Är du mes eller tuffing?

- Jag ser mig nog mer som en mes än en tuffing. Jag tror faktiskt alltid att jag har varit lite av "mammas flicka", ordentlig...

Berätta något som få vet om:

- När jag var liten fick jag en nalle från Tomten. Den har hängt med i alla år och även till min nya lya=)

Stå i centrum eller i bakgrunden?

- Gör jag bort mig vill jag vara i bakgrunden, men har jag gjort något som jag är stolt över så är jag gärna i centrum!

Någon ovana du har?

- Jag använder lypsyl i tid och otid.

Drömde du något inatt, isåfall vad?

- Det var en dröm som jag vill ska slå in och därför håller jag tyst om den...

Vad skulle du vilja lära dig?
- Att spela gitarr, vilken stämningshöjare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback