Min helg

I fredags hade jag och Elina planerat att ha en skön softkväll. Eftersom Peter var hos sina föräldrar och inte skulle komma hem förrän dagen efter så passade jag på att stanna över natten. Vi vaknade redan vid 7.30 på lördagsmorgonen och då gick vi ut på en 1,5 timmes promenad. På vägen köpte vi frallor och när vi kom tillbaka packade vi ner vår frukost och körde till stranden. Det blev en relativt kort visit eftersom Elina hade andra planer efter lunch. På eftermiddagen passade jag istället på att följa med Mamma & Pappa (som firade 22-årig bröllopsdag) till Hovs Hallar. 

Kvällen var uppbokad för födelsedagsfest hos Anna. Vi inledde med att titta på Sverigematchen och det var väl inte den mest underhållande match som man har sett... Som tur var så fortsatte kvällen i en lite trevligare anda;) Det strömmade in en hel del folk och när tiden var inne promenerade vi ut i Båstads vimmel. En liten kort runda till Madison (jag tror inte att jag har varit där sedan min studentvecka för fem år sedan...) för att sen viga resterande del av vår kväll åt Peppes.


Födelsedagsbarnet







Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken bra start på helgen vi fick, så mysigt! Hoppas du hittade vad du skulle igår?! Love! Puss puss

2009-06-08 @ 07:54:38
Postat av: My

Vilken festprinsessa du blivit då! :) Lite lugnare i lördags? Hihi.

Ses ikväll! Redo för stentuff träning...



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback