Marias 25-årsfest


Tove och Linda


Emma och jag


Värdparet Björn och Maria














En trogen bloggläsare, Marias pappa=)


Livebandet




Hela kvällen dansades det för fullt och för många blev det ett svettigt träningspass=)


Madde och Jullan









Jag åkte bil till festen, men det slutade med att jag fick köra Jessa och Andreas bil hem. När jag hade släppt av dem och skulle gå de 150 meterna till min lägenhet så var jag med om något riktigt läskigt. Mellan två staketpinnar runt kyrkogården stack det upp en livlös hand och jag trodde att jag skulle svimma så rädd jag blev. Jag ökade på mina steg och det var inte förrän jag nådde stora vägen som jag kände mig lite lugnare. I efterhand så borde jag kanske ha kollat läget med personen, men att själv vandra in på en kyrkogård klockan 02.30 på natten kändes inte aktuellt. Jag var i chocktillstånd samtidigt som Dennis ord ekade i mitt huvud: "Lova att höra av dig, du får inte gå hem själv..."

TUSEN TACK MARIA FÖR EN SUPERKVÄLL!

Kommentarer
Postat av: My

Läskigt med handen! :( Kramar

Postat av: Maria

Tack själv...himla roligt att ni kom!

2009-07-02 @ 11:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback