Första natten...

...i min nya lägenhet är nu avklarad. I tisdags förra veckan så fick jag min nyckel och sedan dess har det varit full rulle. Mamma har sommarlov från sitt jobb och har därför dragit ett stort lass. Hon städade hela lägenheten grundligt med både tandpetare och tandborste och hon har i stort sett diskat allt mitt porslin. Jag har fokuserat på att plocka upp och sortera saker medan pappa och lillebror har skött det tekniska samt montering av möbler. Även om det är en hel del kvar så har vi ändå fått ordning på mycket. Ett klädskåp ska monteras, några lådor ska plockas upp och sen är där lite andra småsaker att pyssla med. Jag måste dessutom iväg att inhandla ytterligare lite nödvändiga prylar. Gårdagens shoppingrunda på 7 timmar räckte tydligen inte;)

Min första frukost: Farmor & Farfars jordgubbar med mjölk, mums!

Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis! Äntligen på plats.. Nu börjar det nya livet :)

2009-06-16 @ 07:46:31
Postat av: Pillan

STORT GRATTIS vännen gud vad du kul, visst är det spännande första natten?Måste snart komma å hälsa på dig!Love U! Puss Kram

2009-06-16 @ 10:08:15
Postat av: Marlene

Välkommen till gården! Själv bor jag på andra sidan gården, i det vita om du följer innergården bort mot trappan.. Jag har hittat till din blogg via Elina. Hoppas du kommer trivas! Behöver du tips så säg till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback