Magiska underverk

Ikväll blev det officiellt, vår egen Linda Olofsson är med barn. Jag har vetat om det i några veckor och jag måste säga att jag kände mig oerhört priviligerad när du berättade det för mig. Det var knappt någon som visste och det känns stort att du valde att delge mig din lilla hemlighet. Jag hade i och för sig misstänkt det under en ganska lång tid och första gången tanken ploppade upp i mitt huvud var efter vår DM-match den 5 januari. Tydligen så hade Linda gjort testet samma eftermiddag och att jag bara några timmar efteråt hade börjat ana något bevisar bara hur väl man faktiskt känner till sina lagkamrater. Vi spenderar så många timmar tillsammans och så fort någon bryter en rutin eller får för sig att göra något som den inte brukar göra så reagerar man...

Jag är verkligen jätte glad för din skull och att se dig med en barnvagn kommer att se lika naturligt ut som att se dig med en innebandyklubba. Vi är dock många som kommer att sakna dig och jag hoppas inte att du och jag har spelat vår sista match tillsammans. Att vi mister dig nu behöver ju inte innebära att det är för evigt och om jag känner dig rätt så tror jag att du kommer vara delaktig på något sätt. Är det inte som spelare eller ledare så är det som en supporter på läktaren=) Lycka till vännen!

Mamma Linda och Pappa Håkan
GRATTIS

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack vännen, du var en av de få som visste. Jag tror absolut INTE att vi har spelat vår sista match tillsammans och min väg tillbaka kommer förhoppningsvis gå lika bra som din :)

Klubban känns mer naturlig i nuläget men så småningom kommer barnvagn och klubba förmodligen att kännas likvärdigt. Jag kommer finnas med på ett eller annat sätt, det vill jag i alla fall. När Ni andra har sommarträning ska jag stå bredvid och käka glass :) och till Båstad ska jag med och heja och kanske dansa på Pepes. Magen ska inte få hindra mig att leva de liv jag levt fram till nu. Kram kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback