Spännande berättelser...

I fredags var det tjejmiddag hos Jennie. Vår göteborgstjej är hemma över helgen och passade då på att bjuda oss på god mat och trevligt sällskap. Jag och Jennie hade mycket att uppdatera varandra om och därför kom jag lite tidigare för att hjälpa henne med förberedelserna samtidigt som vi skulle få lite extra tid tillsammans. Vi insåg att det hade hänt väldigt mycket och innan vi visste ordet av så klev övriga gäster in genom dörren. Vi hade inte hunnit bli klara i köket och det slutade med att alla tjejer fick inleda kvällen där=)

Tack för en lyckad kväll mina vänner!


Jennie och Martina


Pillan, jag och Bengan

Kommentarer
Postat av: Elina

A jag ville ossa vara med... Miss u! Puss puss

2009-02-16 @ 10:55:44
Postat av: Pillan

Tack själv vännen vart mysigt=)!



Förlåt jag inte svarat på ditt sms. Det gick bra igår jag klarade det.

Har fått bråck på magmunnen, kommer alltid få leva med det tydligen Refluxsjukdom. men har fått medicin nu så får hoppas det hjälper,annars skulle jag höra av mig igen!Sen gjorde de ett gluten test!



Hur mår du själv?Skönt att tagit bort stygnen nu!



Nu får vi snart ses igen=)!Tummis ju=)!

LOve U

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback