För det är fest i Klippan

I lördags var det inflyttningsfest hemma hos Björn. Pappa fick äran att skjutsa mig och trots att jag hade fått en utförlig vägbeskrivning så var det inte helt otippat att vi körde fel. Det var ju trots allt jag som var kartläsare... Till sist kom jag i alla fall fram och det var ett riktigt fint hus som mötte mig, totalrenoverat. Tiden sprang verkligen iväg och helt plötsligt var det tid att åka in till Helsingborg. Vårt första stopp blev Helsing innan vi fortsatte till Cardinal. Kvällen fortsatte att gå snabbt och när jag för första gången frågade vad klockan var så fick jag svaret:

- Hon är 03.30...

Hoppsan, men det var väl i och för sig ett tecken på att man hade roligt=)

Jag ringde min privata chaufför för kvällen och det tog inte lång tid förrän lillebror infann sig på Knutpunkten. Det är tur att han ställer upp för syrran när hon behöver det=)


Vad var det för snubbe som stod bakom?! Antagligen en som gillade att vara med på kort...


Skål! Jullan kan det här med fest=) Matmässigt hade vi dock förberett oss lika dåligt båda två. Min anledning var fredagens sena hemkomst vilket medförde att jag kom helt fel in i mina mattider och när det var tid för kvällsmat var jag inte ett dugg sugen eftersom jag hade ätit lunch så sent. Vi löste det ändå ganska bra och helt plötsligt hade vi en anledning till att gå på de lite mindre nyttiga skålarna, vi måste grunda med något;) 


Fidde och Lasse






Dansgolvets kung, Lasse!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken fest, synd jag missade! Love<3

2009-12-08 @ 08:29:01
Postat av: Scott

KLIPPAN? Woho. Now we're talking ;) Kram på dig snäckan!

2009-12-08 @ 13:17:38
Postat av: Gunnarsson

Sitt i båten!!

2009-12-24 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback