Värdefulla onsdagar

De senaste veckorna, när vi bara har varit lediga från innebandyn på onsdagar, så har det blivit en helig kväll. Jag har bara bokat in roliga saker och det har varit som en helgdag i vardagen. För två veckor sedan var jag och lillebror på middag hos Farmor och Farfar. Förra veckan kom Anna från Båstad hem till mig för matlagning och filmkväll. Igår var det jag, Elina och Emma som tillbringade kvällen tillsammans. Vi inledde med att gå ut och äta innan vi begav oss vidare för att kolla träningsmatchen mellan Åstorp - Munka. Vi såg två perioder och passade sen på att se sista peioden av FBC - Hofterup. (Att vi besökte två hallar fick jag egentligen inte avslöja för Emma, sorry...;) Jag tycker det är härligt att matcherna börjar komma igång och om jag känner mig själv rätt så kommer jag att spendera en hel del av mina höst- och vintertimmar i diverse idrottshallar...=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej egentligen fick du ju inte de men det är ok för denna gången =) hihi. Tack för en super trevlig kväll.. Får bli många fler sådana i höst.. =)

2009-08-28 @ 16:08:27
Postat av: Pillan

Vad mysigt det låter!Du får som sagt höra av dig om du vill hitta på ngt, blev ju inget sist!



Love!Puss Kram

2009-08-28 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback