Tufft schema

Just nu är vi mitt i en intensiv träningsperiod. Den senaste tiden har vi kört sex gemensamma pass per vecka och kommande dagar ser ut så här:

Måndag: Innebandy + Fys 19.30-21.30
Tisdag: Innebandy 18.15-20.15
Onsdag: VILA
Torsdag: Fys 19.00-21.00
Fredag: Innebandy + Fys 18.15-20.15
Lördag: Teambuilding
Söndag: Teambuilding

Det är mycket som ska hinnas med och idag mellan klockan 9-14 hade vi träning med fokus på taktik. Även om det inte är jätte kul att gå igenom sådana saker så är det väldigt nyttigt. Vi som var med på Mackans tid vet vad det innebär att nöta och själv har jag haft stor nytta av det som jag lärde mig under den perioden.

Vi är på gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka ni har framför er! :) Kramar

Postat av: My

Vilken vecka du har framför dig! :) Kramar

2009-08-17 @ 09:21:32
URL: http://www.memy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback