Min mysiga långfredag

Gårdagen inleddes med ett träningspass. För att få lite variation så blev det en cykeltur till Farmor & Farfar i Tåstarp. Även om det inte tar mer än max 20 minuter så blev det ett ganska tufft pass. Jag hade extremt mycket motvind och det kändes att det bara var andra gången som jag cyklade utomhus. Dessutom är det i stort sett uppfärsbacke hela vägen och även om det inte lutar mycket så känner man av stigningen. När jag kom fram så bjöds det på förmiddagsfika i solskenet på terassen. Det var hur skönt som helst samtidigt som det var välkommet med extra energi i min lite sargade kropp. Jag passade även på att hjälpa Farfar med ett problem på hans e-mejl innan det var tid för mig att ge sig av igen.

Här hemma fortsatte jag att njuta av det underbara vädret och det var faktiskt så varmt i trädgården att jag kunde premiäranvända bikinin. Solen tog mer än vad jag hade väntat (vilket den lite smått röda färgen avslöjar på nedanstående bild...) och efter 2,5 timme var både jag och kroppen nöjd.

Kvällen spenderade jag tillsammans med tjejerna i stan på restaurang M&M. Det blev en lugn och trevlig tillställning som toppades med en riktigt god middag! 


Pillan och jag


Jennie och Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback