Värmande citat

- Om man jämför sammanhållningen i Engelholm med mitt förra lag så är det rena himmelriket här.

- När jag provtränade med lag X så kom spelarna bara fram och hälsade. Jag lämnades därefter för mig själv och kände mig inte alls välkommen. När jag däremot provtränade med Engelholm så togs jag emot med öppna armar och kände mig direkt som en i gänget. 

- Jag trivs inte alls så bra som jag gjorde i Engelholm. Det laget är verkligen något speciellt!

- De sista åren i mitt förra lag var inte sammanhållningen alls bra. 

- Jag begriper inte hur ni bär er åt, men ni lyckas verkligen få alla att trivas.


De senaste veckorna är det många spelare/tränare som har hyllat Engelholms damlag för vårt sätt att skapa trivsel. Nog för att vi själva har kännt att vi har kul tillsammans, men jag trodde nog ändå att det var så i de flesta andra elitlag också. Tydligen så är det inte så utan det är många lag som präglas av grupperingar och osämja. På ett sätt är det konstigt att vi klaffar så bra då vi, sett till spelet, faktiskt har haft många tunga år. Hur det skulle te sig om vi börjar vinna lite fler matcher och därigenom får uppleva mer glädje på plan tillsammans skulle vara intressant.

VI ÄR BARA OSS SJÄLVA, VILKET HAR VISAT SIG VARA ETT LYCKAT DRAG!


Kommentarer
Postat av: fisken .

jag har sagt en punkt där : )

2008-09-03 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback