Ett sms som gav den vanliga torsdagen en touch av spänning

Igår kväll innan jag skulle lägga mig så fick jag detta sms från Elina:

Alltså det ringde en kille till mig och frågade en massa om dig!

Hjärnan började jobba febrilt om vem den här mystiske mannen kunde vara. Är det någon jag känner? Varför ringer den här personen till Elina? Vad var det för frågor? Vad svarade hon? Snabbt som blixten skickade jag tillbaka:

Va?? Vem var det då?

När jag precis hade sänt det så tänkte jag att svaret på detta ville jag inte ha i ett sms så jag ringde upp Elina istället. Eurovoice gick in direkt och jag tror att jag provade ringa fyra gånger innan jag fick ännu ett sms från henne:

Läs hela sms:et...;)

Jag upptäckte då att det faktiskt var ett långt sms med en massa blanksteg. Jag bläddrade ner alla de tomma raderna och längst ner stod det:

Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet? Skicka vidare och se hur många desperata vänner du har=)!

Snacka om att vara grundlurad! Jag som trodde att det var något intressant och spännande på gång och så var det bara ett skämtsms=) Jag skrattade i och för sig rätt gott åt det och jag var inte sen på att skicka iväg det till Emma. Det tog inte lång tid förrän hon hörde av sig och frågade vem personen var. Ännu en som gick på det...;) Därefter kunde jag inte låta bli att skicka det till Chrille också (jag bytade givetvis ut "kille" mot "tjej") Han var ännu snabbare än Emma och jag hade knappt hunnit trycka på sänd förrän det ringde:

VA? Varför skulle de ringa till dig och fråga om mig? Säg vem det var, NU!

Haha... Jag kunde inte hålla mig för skratt och när han hade fattat vad det var som var så roligt var han inte heller sen på att brista ut i skratt=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag vet jag är desperat! =) haha gick på det som fan.... dumma mig! haha

2008-09-05 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback