Tre dagar kvar...


Foto: Roger Nielsen

Jag stoppar in ett par nötter i munnen och avslutar med en bit saftig frukt. Skorna knyts om och fotledsskyddet spänns en extra gång. Jag smetar på ett lager lepsyl så att det ska hålla hela perioden. Nu är jag redo!

Den pirriga känslan i magen har redan börjat infinna sig. Jag är lite lagom nervös, men extremt förväntansfull. Väskan är packad och nu finns det inte så mycket mer att göra än att vänta. Två träningar återstår och efter dem hoppas jag att alla kommer känna sig redo inför helgens uppgifter. En premiär är alltid en premiär och jag har en bra magkänsla om att vi kommer få bästa möjliga start på denna säsong. Nu är det upp till alla att ladda ordentligt. Vi hjälps åt att lyckas, TILLSAMMANS ÄR VI STARKA!

Lördag 20/9 kl.13.04: Örnsköldsvik - FBC
Söndag 21/9 kl.16.00: IKSU - FBC

Lagets standardkommentarer innan match:
- Ska vi jogga eller bara ta en promenad?
- Hur kallt är det? Hur mycket behöver man ha på sig?
- Är det någon som har spray?
- Behöver vi ta in våra väskor eller man vågar lämna kvar det i omklädningsrummet?
- Ska vi ställa upp i nummerordning när vi ska in på plan?
- Ska vi springa eller gå in på banan?
- Gör nu inte en Jullan! (Sägs alltid under line-up då hon har lyckats göra platt fall vid ett flertal tillfällen...)
- Jag bytar första/andra back!

 

Foto: Roger Nielsen

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad skönt att se att du är igång igen! Låt ingen stoppa dig och var rädd om dig nu så du kan få skörda fler framgångar! Lycka till alla nu och se nu till att ytterligare en gång visa världen att ni hör hemma i elitserien, jag tänker på er ofta och är med er hela vägen! Många kramar Ullis

Postat av: Cornelia

Haha jag tycker det är så gulligt att du redan är packad och klar, som vanligt! :) hihi. SES IKVÄLL <3

2008-09-17 @ 14:19:27
Postat av: Linda

Shit va laddad jag blir när jag läser...snart är vi där tillsammans :) ses imorgon

kram kram

2008-09-17 @ 22:21:52
URL: http://lindaolof.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är fan nervös :D

2008-09-18 @ 11:48:06
URL: http://gunnisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback