En arbetsvecka till är över

Veckans jobb har gått i ett. På egen hand har jag tagit mig igenom mitt andra revisionsuppdrag och jag är faktiskt överraskad över hur bra det gick. När revisorn skulle ha genomgång med mig för att signera papper var jag allt lite nervös, men han skrev under utan några större anmärkningar. Det känns skönt att några rutiner börjar sätta sig! Fyra av mina kollergor har dessutom åkt iväg på kurs. Två skulle till Malaysia och två skulle till Thailand. De kommer att vara borta i tio dagar där fem av dagarna har inplanerade föreläsningar. De har dessutom siesta mellan 12-16 för att kunna vara på stranden under de bästa soltimmarna. Ahh, tänk vad underbart med lite sol och värme...

TACK Elina för gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback