En ledig lördag blev en händelserik lördag

Dagen inleddes med ett långt skönt löppass tillsammans med Emma. Vi fick kompromissa om vilken tid vi skulle springa och hamnade till slut på klockan 9. För min del var det sent och för Emmas del var det tidigt...;) Efteråt kände vi oss duktiga och det var skönt att få rasta sig lite. Bra jobbat vännen=)! När jag kom hem skulle lillebror till OnOff och Stadium Golf för att uträtta lite ärende. Eftersom jag inte hade något inplanerat passade jag på att följa med. Det hela slutade med att jag köpte en kamera och en vinterjacka. Att jag har införskattat en ny kamera tror jag dock att många tycker är ganska skönt. Tidigare har det haglat repliker som: Vänta, vi måste ta om kortet för det blev suddigt..."  I fortsättningen slipper vi det problemet och det är ju inte helt fel=) Vi passade även på att åka en runda till Farmor & Farfar för att därefter avsluta trippen hos Mormor & Morfar. Mätta och belåtna (det finns inte en chans att man kommer ifrån någon av dem med en kurrande mage...) åkte vi hem och då fick jag direkt börja göra mig i ordning inför kvällens bravader.

Klockan 17 steg jag in i Lindas lägenhet där det nalkades lagfest. Vi gjorde tacos och det blev en trevlig kväll. Själv var jag både trött och hostig (har fortfarande inte hämtat mig från Riga) så när klockan var 23 körde jag hemåt. De andra fortsatte dock och jag väntar tappert på att få höra om nattens skandaler=)





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad bra bilder det blev =)

Och Maria, vilken pose, kanske måste prova på zoolanderklass på den ;)

puss

2008-11-02 @ 16:59:32
Postat av: Emma

Kameran ser ut att fungera bra =) blir nog många fler tillfällen framöver att använda den =). Ni verkar ha haft en trevlig kväll känns konstigt att man missade det.

2008-11-04 @ 14:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback