En kväll i lugnets tecken

Om förra arbetsveckan var rolig så har den här varit precis tvärtom. Jag har jobbat med ett bokslut och där var verkligen ingenting som stämde. Att dessa dagar dessutom har byggts på med två träningar där nästan inget har klaffat har gjort den hemska veckan fullständig. Nu har i alla fall min efterlängtade fredag kommit och jag ska unna mig en kväll på soffan. Mina batterier kommer laddas upp till max och imorgon är det Falun som ska känna förlustens sötma. En tillfällig lösning på tränarluckan kommer Johan Karlberg att vara. Det är han som ska leda oss dessa två matcher och efter det får vi se hur det blir. Inför säsongen var jag negativ till det långa serieuppehållet i december (29 nov - 10 jan) men just nu känns det som om det kommer väldigt lägligt. En ny coach lär behöva den tiden...

Lördag 15/11 kl.14.00: FBC Engelholm - Falun
Söndag 16/11 kl.14.00: FBC Engelholm - Karlstad

Kommentarer
Postat av: Nelle

Du är utmanad på min blogg, gumman :)

2008-11-15 @ 19:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback