Huddinge - FBC Engelholm 2-6

Vi vann, vi fick tre poäng, vi står som segrare. När slutsignalen ljöd var det våra händer som var i luften, våra vrål som hördes och vi som hoppade av glädje. Äntligen fick vi stå överst på pallen!

Detta har jag längtat efter. Att första segern dessutom kom på bortaplan var extra skönt och att det sen var mot ett lag i toppen av tabellen gjorde det inte sämre. På hemmaplan hade de tydligen bara förlorat mot Pixbo och hade väl väntat sig en lätt seger mot oss. Vi åt skott och vi offrade oss för varandra, vi var värda dessa poäng! Chelle har gjort sitt i vårt lag och kommer nu att övergå till herrlaget igen. Vi är oerhört tacksamma för att han har velat ställa upp för oss under dessa veckor som vi har stått utan tränare, tack! 

Något som känns extra bra är att jag slipper förklara orsakerna till att vi har förlorat. Under en måndag på jobb får man den frågan ungefär 15 gånger och nu har jag min chans att berätta att vi VANN. Underbart är ordet=)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad roligt att ni äntligen fick vinna!!!

2008-11-11 @ 22:09:18
Postat av: Antonia

GRATTIS! Bra jobb tjejer, fortsätt så!

2008-11-12 @ 05:24:49
Postat av: Linda

Hej snäckan!

Vet inte vad som hände på träningen igår men nu kör vi så det ryker i helgen. Först tar vi lördagen =) då ska vi visa vad vi egentligen kan och vilket tempo vi kan hålla, det som inte visades på träningen.

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback