Tunga kassar att bära på...=)

Denna fredag var det en shoppingdag á la Emlan och Elina som gällde. Det bar iväg till Nova Lund där vi hoppades på att det skulle bli en dyr runda. Hur kul är det egentligen att vara iväg en hel dag och sen komma hem tomhänt? Nej, jag menar väl det...;) Att det blev dyrt kan man nog säga, eller i alla fall för mig... Två par jeans, tre linnen, en tunika och håraccessoarer gjorde att stålarna på bankkontot sjönk ganska kraftigt. Å andra sidan känns det som om det var ett tag sedan jag shoppade och visst är man väl värd lite extra en vårdag som denna=)!

På vägen hem släppte Elina av mig i Strövelstorp då jag ville kolla deras avgörande kvalmatch mot Åby. Första mötet, som spelades i onsdags, slutade 4-4. Idag drog däremot Strövelstjejerna det längsta strået med en seger på 5-2, gott jobbat! Nästa säsong kommer damsidan i FBC-engelholm alltså att ha ett elitlag, ett div.2 lag och eventuellt ett lag i div.3. Det känns bra att vi nu kan erbjuda våra yngre spelare olika serienivåer beroende på vad som passar respektive spelare bäst. Tidigare har vi förlorat många till grannföreningarna där de sen har slagit sig till ro och lite gett upp sin satsning mot högre höjder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback