Träningskläder eller vanliga? Det beror på vad som ska köpas...;)

- Tränar du alltid?

Den här kommentaren fick jag av en i personlen på Tasty House. Jag och mina vänner ska ha lite påskmys imorgon och mitt uppdrag var att köpa lite nötter. Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka hennes fråga bara. Köper jag nötter så ofta att jag är igenkänd?! Mitt svar på det är faktiskt "nej", men för att handla på Maxi går man alltid förbi just Tasty House och det är möjligt att mina träningskläder har utmärkt mig. Jag ska ju faktiskt villigt erkänna att om jag handlar så blir det för det mesta i samband med ett träningspass. Om jag sen dessutom har tänkt köpa onyttigheter känns det bättre att göra det klädd som en idrottsmänniska än som en festprisse eller soffpotatis...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback