Tjejkväll med mina góa vänner

I fredags var den dagen kommen då vi skulle fira Pillans födelsedag. Jag, Elina och Bengan hade planerat in en helkväll där vi började med spa på Skansen i Båstad. Jag tror det var något som vi alla behövde, avslappnande och helt underbart var det i alla fall=)! Vi fortsatte kvällen med ett restaurangbesök. Vi var alla väldigt hungriga (i och för sig inget konstigt när det handlar om oss...) och vi tömde tallrikarna rätt bra. Tack för en superkväll, ni är guld värda!

              
Jag o Pillan              Elina                   Pillan, Elina, Bengan    Jag            

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken kväll vi hade, helt underbart! Love till er alla! Puss

2008-03-03 @ 07:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback