Lördagkväll tillsammans med laget

I lördags hade vi lite lagfest hemma hos mig. Melodifestivalen var prio ett så det blev snabba ryck efter matchen för att hinna göra sig i ordning till klockan 20.00.

* När jag skulle gå på toaletten ser jag två nyfikna personer stå och kolla in i mina skåp och lådor. Det var ju tur att jag hade rensat dem innan...;)

* Eftersom jag hade en träningsmatch med fotbollen på söndagen valde jag att vara chaufför denna kväll. När alla begav sig till Bahnhof tänkte jag följa med in en stund och checka läget för att sen åka hem igen. Det blev lite längre än så och jag åkte inte hem förrän 02.30. Jag trodde aldrig att jag i nyktert tillstånd skulle orka med att dansa i 1.5 timme, men ack så fel jag hade!

* Jag och Madde gjorde ett konstaterande, vi känner nog mest innebandyfolk. Alla lag i regionen hade sin sista seriematch på söndagen och var därför inte ute. Där dök upp lite känt folk, men inte alls i den utsträckning som det brukar göra.

* Måns från "Ensam mamma söker" var på Bahnhof. Inget jätte stort kanske, men kan ju va intressant att veta...;)

* Vad underbart det är att komma ut från ett nattställe, sätta sig i bilen och KÖRA hem. Att slippa gå, springa, cykla eller ta taxi kändes riktigt bra=)!

* Brorsans kommentar på söndagen: "Vilket väsen ni förde, stackars er tränare..."  Nu åkte han ju hem efter en timme (kan ju möjligtvis bero på det...hehe), men jag kan hålla med om att ljudnivån var rätt hög... Om inget annat så på snapsvisorna...;)


Kommentarer
Postat av: Elle

Kan du inte lägga upp lite bilder från festen på facebook? =)

2008-03-04 @ 00:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback