Det hade varit intressant att veta vilka mina besökare är...

Ja, det är något man funderar på ibland. Vem är egentligen inne och läser och hur kan folk tycka det är intressant att följa mitt liv. Det finns väl en viss charm i att inte veta vilka ni besökare är, men å andra sidan finns det inget roligare än när någon av de anonyma läsarna avslöjar sig. Jag var inne på en annan bloggares sida och hittade denna mening: "Är Endre IF en sekt?, som någon halvt på skämt sa en gång i tiden." Tidigare skrev jag ett inlägg om just det och jag kan inte låta bli att undra ifall "någon" är just jag eller om det kanske är någon annan som har fört samma resonemang som mig. Frågor finns det många, men det är sällan man får några svar. Egentligen ska jag väl inte säga så mycket då jag själv är väldigt dålig på att kommentera på de bloggar som jag läser... Jag hör väl till samma kategori som många andra "bloggnördar", det vill säga att man gärna tassar in lite tyst och läser uppdateringarna för att sen försvinna lika fort igen...;)
 
Vem vet, det kanske är någon "hemlig" som väljer att kliva fram just idag och sätta sina spår bland mina kommentarer...=)! För er andra som är duktiga på att kommentera säger jag bara, TACK=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback