Ännu ett år för "trean"

Förra gången jag skrev på ett kontrakt för IBC-engelholm (två år sedan) kände jag mig inte särskilt viktig. På en träning kom sportchefen ner och la en hög med kontrakt på golvet samtidigt som han sa: "Ni får ta vars ett och skriva under. Sen kan ni lägga tillbaka det i högen igen"

Denna gång gick det dock mycket bättre till och nu åkte till och med de ansvariga hem till respektive spelare för att få en signatur. Jag har skrivit på för ett år, vilket kändes som ett rätt självklart val. Till sommaren tar jag min magisterexamen och just idag vet jag inte riktigt hur framtiden kommer te sig. Jag ser i alla fall med spänning fram emot den kommande säsongen och av de silly season ryktena som har nått mitt öra kan det bli riktigt bra...

Jag hoppas nu att fler plockar fram pennan och gör mig sällskap=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback