Nu räcker det, matchtröjan måste passa...;)

Idag kom pappa hem med nylanserade produkter från Pågen. Han brukar få hem nyheter, vilket är toppen så länge det är hälsosamma bröd... Denna gång var det då 100 grams muffis, 48 stycken med ljus choklad och 48 stycken med mörk choklad. Vågar jag säga att jag redan har ätit två... Ahh, jag var ju bara tvungen att prova båda smakerna...=) Någon som vill hjälpa oss att äta upp dem kanske?! Se det som en god gärning, annars lär vi lägga på oss ännu fler extra kilon...;)

Till helgen är det då dax att dra på sig matchdressen igen. På lördag ska vi ta oss an Dalen och på söndag Örnsköldsvik. Tidigare har vi mentalt sett haft svårt för att ladda till dubbelhelger. Oftast har vi bara spelat bra en av dagarna. Jag hoppas att Vöcks mentala jobb har gett resultat och att vi presterar två kanonmatcher inför vår hemmapublik! Vem som vinner? De laget som har överlevt julskinkan bäst...;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill ha muffins älskar muffins!!! =)

2008-01-10 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback