Ett svullet och stelt knä på köpet

Kvällens träning ansvarade vår fystränare Spanky för. Det blev många snabbhets- och spänstövningar i Pålsjöskog, kul=)! I mitten av passet skulle vi backa uppför en svagt lutande backe och när vi nådde toppen skulle vi göra ett maxlöp ner igen. När jag ska springa fort lutar jag mig automatiskt rätt så mycket framåt. Vad jag inte rktigt tänkte på här var att jag sprang i en nerförsbacke. Jag fick lite för mycket tyngd på överkroppen och om jag säger Anja Pärsons berömda segergest (sälen) så kan ni nog tänka er hur jag såg ut. Jag kom i full galopp, tappade balansen och damp rätt ner i asfalten. Mina två lager byxor jag hade på mig blev det stora hål i och mitt knä ser numera ut som det brukar göra under grussäsongen på fotbollen, dvs helt uppskrapat och blodigt... Mina nya vantar var det bara till att kassera då det bara blev trasor kvar av dem... Att Anja gör sälen frivilligt förstår jag inte, men å andra sidan är det väl lite mjukare att göra den på snö än på asfalt...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas de känns lite bättre nu o att du kunde träna? Jag var väldigt stressad, men de märkte du nog ;)?! Sorry! Love you bästis! Puss puss

2008-01-23 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback