Dripp dropp, dripp dropp

Idag och imorgon hade jag tänkt vara extra duktig med att dricka vatten så att jag har vätska att plocka av till helgen. Som nämnts tidigare är jag väldigt dålig på att få i mig tillräckligt mycket och ibland glömmer jag till och med att dricka vid middagen. Jag har nu fått i mig två glas och det märktes direkt att kroppen inte var van vid det. Ett antal toabesök har jag redan hunnit avverka... En omtalad händelse om just vätska och toa är min och Scotts bedrift i Västerås (http://guldemlan.blogg.se/2007/january/lordag.html#comment). För lagets skull hoppas jag att det inte blir vi fler gånger...;)


Kommentarer
Postat av: scott

haha ja, fyfan! hoppas inte det blir vi nästa gång igen, hahaha! ses ikväll gumman!

2008-01-10 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback