Det är i sådana här situationer det gynnar med ett bra periferiseende=)

Jag sitter just nu med en varm riskudde över axlarna. I lördags natt vaknade jag med nackspärr och det har inte velat ge med sig ännu. Tidigare när jag har fått det så brukar det bara sitta i ett par dagar, men denna gång är det en aning segare... I måndags var jag hos vår sjukvårdare Anne och fick massage. Som hon själv uttryckte det: "Du har ju verkligen förutsättningarna till att dra på dig en sträckning i detta parti, här är en massa muskelknutor som behöver tryckas ut" Idag är det i alla fall dax för henne att knåda på nytt, vad skulle vi gjort utan dig=)?! Tur i oturen så sitter det på min vänstra sida och jag har då som rightare klarat av att genomföra veckans träningar. Som back känns det dock som om man behöver kunna snurra på huvudet i alla dess vinklar för att kunna hålla koll på sin markering och jag kan nog lätt säga att dessa pass toppar min lista på sämsta träningar denna säsong. Aja, så länge jag är bra till helgen så är jag nöjd!

Skadade har bara en önskan, friska har många

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback