Backhoppningbanorna är precis passerade, alltså är vi i Ö-vik=)

Vilka dofter här är i bussen nu... Scott är förkyld och ville kurera sig för att vara pigg till våra två matcher. På en paus gick hon därför in på Statoil för att köpa sig lite vitlök. När alla hade satt sig ner och bussen började rulla började ätandet... Hon stoppade in en hel rå vitlöksklyfta (jag skämtar inte när jag säger att den var som stor som en femma...) och tuggade och tuggade i takt med att tårarna rann ner längs hennes kinder. Fy för alltså! Jag som inte tål vitlök mådde nästan dåligt av bara tanken på att hon tryckte i sig det... Ångerna var inte nådiga heller! Nu har vi vant oss och känner inte av det så mycket längre, men stackars de som får dela rum med henne...;)


Kommentarer
Postat av: mauurrran

Naaaaw, du är så söt! Se nu fan till att vinna, för min skull :) jag har varit hos sjukgymnasten tre ggr denna veckan, så jag skärper mig.. ;) trots att jag kan vara lat, så vi får väl se hur länge det håller ;) jag kommer messa imorgon! Hälsa alla & lycka till! Puss baby

2008-01-18 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback