Ännu en uppsats ska skrivas

Idag hade vi upptaktsseminarie för vår D-uppsats. Jag och Madde hade förväntat oss att vi skulle få en del kritik på vårt ämnesval, men vi fick faktiskt bra respons på det hela. I vår C-uppsats fokuserade vi på revisionspliktens avskaffande så därför ville vi inte skriva om något som behandlade det ämnet. Nu har vi istället valt att inrikta oss på revisorernas skärpta jävsregler. Jag kan väl inte påstå att jag känner mig jätte motiverad inför uppgiften då tillvägagångssättet är en repris från C-uppsatsen... Aja, det är bara ett halvår kvar nu så det gäller att härda ut=)!



Innan idag drog morfar en vits för mig. Gammal eller ny vet jag inte, men jag hade i alla fall inte hört den...=)

Morfar: Man ska inte åka med SAS längre!
Jag: Varför inte?
Morfar: Jag har hört att de har tappat 10 % av sina passagerare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback