Skön läsning framför mig

Idag när jag var på stan fastnde jag inne i en bokhandel. Enda sen jag var liten har jag gillat böcker, men på senare år har tiden inte riktigt räckt till. Nu läser jag mest på sommaren då jag inte har några skolböcker att bläddra i... Oftast blir det när jag vill fördriva tiden i en solstol eller kanske bara sätta mig på en skuggig plats i trädgården. Idag köpte jag i alla fall två nya pocketböcker=) Väl här hemma beställde jag även hem tre stycken från nätet. Som student har jag en del förmåner så därför passade jag på att utnyttja dem innan min studietid är slut... Trots att vi har en hel del i skolan hade jag tänkt unna mig lite vardagsläsning. Den ena boken har jag börjat på så smått och jag tror att det blir några sidor till innan jag släcker lampan för ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback