LTU Flickor 13

I måndags var jag med som ledare på ett talangutvecklingsläger för flickor 13. Det var första gången som jag deltog på något sånt och jag hade inga drekta förväntningar på dagen. Nu i efterhand kan jag inte säga annat än att det var riktigt roligt! Det fanns många duktiga och lovande tjejer som har stor potential att gå långt. Chelle (IBC herr tränare) höll i teoribiten medan jag, Krille och Johan (kapten för Skånelaget flickor 15) höll i träningspassen. Tydligen hade de ledarna som var med på förra träffen fått kritik på den dagen så visst hade vi lite press på oss att göra det roligare denna gång. Efteråt pratade jag med några av tjejerna och enligt dem så hade dagen varit lyckad. Å andra sidan vågade de väl inte säga något annat när det var jag som frågade...=) Ju fler timmar vi spenderade i hallen, desto lägre nivå blev det på ledarskämten... På vägen hem hängde nog varken jag eller Krille med i vad som var roligt i Kjelles berättelser...;) Trötta var vi i alla fall, inte minst när mitt egna träningspass började klockan 20.30...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback