Bitter? Inte alls...;)

"Hej! 35 grader och en helt underbar strand, vi har det jatte bra! Maten är fantastisk och denna gang bor vi pa ett stalle som har orimligt laga priser. Idag har vi varit pa en batutflykt med snorkling och grillning, sugen? Puss och kram Mamma & Pappa"

Om jag är sugen? Det kan man lätt säga... Sandkorn mellan tårna, doften av solskyddsfaktor, någon läskande fruktdryck i handen, ljudet av havets vågor och känslan av att bara kunna ta det lugnt. Ahh, jag vill inte ens tänka tanken... Här hemma får vi istället "njuta" av andra saker... Stormens vinande ljud, regnets piskande mot rutan, dammsugarens väsen, kalla föreläsningssalar och en massa måsten. Ett byte kanske...;)?! Det värsta blir väl när de kommer hem och man får se alla paradisbilderna. Jag lär dessutom inte kunna vistas i närheten av dem för jag lär se sjuklig ut med min blekvita hy sidan om deras pepparkakskroppar... Tänk vad livet kan vara orättvist=) Saknar er!

Här är lite bilder från vår förra Thailandresa


Kommentarer
Postat av: Elina

Men du, all vår avundsjuka blir snart någon annans, för snart e de du o jag som kommer hem härligt solbrända och med sandkorn mellan tårna ;) Jag längtar! Love you! Puss puss

2008-02-28 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback