Avundsjuk, jag är så avundsjuk

På tisdag sticker mamma & pappa till Thailand på en två veckors härlig semster. Det känns lite vemodigt att jag inte ska följa med, men jag blev trots allt erbjuden och jag får väl skylla mig själv att jag tackade nej. Anledningen till att jag ska stanna hemma är väl inte så svår att räkna ut utan det är samma som alltid, innebandyn... Som dagens läge ser ut är jag ändå glad över mitt beslut. Det hade inte känts bra att lämna laget i sticket inför våra kommande viktiga matcher när vi är en så tunn trupp. Nu hoppas jag bara att det kommer sluta så som jag hoppas, annars har jag ju stannar hemma i onödan...=)!

I helgen kommer Karlstad på besök och det är väl ingen hemlighet vilken nyckelmatch detta är... Kom gärna och stötta oss, ni hjälper oss att prestera!

Lör 16/2 kl.16.00 IBC - Karlstad


Kommentarer
Postat av: Erika

Det lät verkligen härligt med Thailand. *Avis*

Postat av: Nelle

Vadå? Vi ska ju ändå till Egypten och hälsa på Tojan!? :D haha. Vi måste!!! Ses ikväll =)

2008-02-14 @ 15:54:10
Postat av: Tojan

Ni är hjärtligt välkomna :) Vilket datum ska jag börja leta efter hotell till er? Lycka till i helgen, håller tummarna som vanligt! Kramkram Tojan

2008-02-15 @ 19:20:29
Postat av: Anonym

Grymt härlig inställning! Tänk om alla innebandyspelare på elitnivå förstått att de sviker sina lagkamrater när de sticker iväg mitt under brinnande säsong...

2008-02-29 @ 11:31:49
Postat av: Peter

Respekt för att du tar ditt ansvar som spelare, inte alla på elitnivå som tycker laget är viktigare än jaget.

2008-02-29 @ 23:44:06
URL: http://zerpo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback