Innebandykväll med jobb

Igår hade vi lite julavslutning med jobb. På lunch var vi och åt julbord på båten Svea. Det var faktiskt riktigt gott (eller i alla fall köttbullarna och laxen, sillen höll jag mig ifrån...) dock gungade det lite väl mycket för att man skulle kunna njuta fullt ut. Några såg däremot fördelarna i det också: "Det blir en billig fylla". (Förtydligande: Snaps unnade sig bara dem som hade tagit ledigt under eftermiddagen...) 

När klockan slog 17 var det tid för nästa anhalt. Tegel (nu är du omnämd med namn också..;) hade bjudit in oss assistenter till julmys. Västerås - FCH var kvällens nöje och givetvis slängde vi in vars ett resultat på matchen. Jag satte 4-6 och jag kan ju inte låta bli att säga att jag var den som var med längst, samtidigt som jag var den enda som faktiskt hade resultatet inne ett tag. Lite stolt är jag allt, inte minst då jag som ensam tjej slog ut sju sportnördar, så viktigt=)! Våga nu inte påstå att jag också hör till kategorin sportnörd, eller förresten så är jag nöjd med att tillhöra den...;)

Nu får ni vara tysta! Jag sätter på FCH´s intro så att vi får rätt stämning i soffan...

Kommentarer
Postat av: Tegel

Haha, du är för s..;) Tack för att jag fick bli omnämnd med mitt smeknamn istället för en på jobb...;)

Får gratulera och medge att du faktiskt låg närmast till att få in rätt resultat, du kanske lite otippat är den största nörden av oss alla...



Om de finns möjlighet med hänsyn till rättigheter o.s.v.;) så får du gärna dela med dig av ert intro till mig för de verka bra(lyssna genom mobilen kanske inte gav riktigt rätt känsla)...

2008-12-25 @ 10:12:41
Postat av: Emelie Ohlsson

Givetvis kan du få det, ska bränna ut det på skiva. Det kan ju bli ett riktigt röj på jobb...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback