Har jag använt detta de senaste månaderna? Om svaret är nej, släng!

Nu är jag äntligen klar med min storstädning! Jag har slängt en stor svart sopsäck med kläder och sen har jag dessutom kasserat tolv stycken väskor. Helt plötsligt kan jag se vad jag har för något i garderoben och det är inte några som helst problem att stänga dörren=) Det allra bästa med att rensa är ändå att man med gott samvete kan köpa lite nytt att lava in... Imorgon ska jag och mamma till Väla och då kommer det säkerligen bli en del shopping=) Min inköpslista har i alla fall redan hunnit bli ganska lång...;) Jag borde egentligen ta mig an alla mina träningskläder och skor också, men det känns inte riktigt som om jag har ork för det idag. Pappa har förbjudit mig och mamma att köpa fler skor om vi inte gör oss av med några först. Hans regel lyder: "Köper ni ett par nya så måste ni slänga två par gamla... "

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha ;) Brukar vi lyssna på honom - NEJ!!! Lyllos dig som ska till Väla img, shoppa lite för mig oxå! Ser fram emot img kväll! Love! Puss puss

2008-08-27 @ 15:33:57
Postat av: Pillan

Hej vännen!Hoppas allt är bra med dig?Ha så kul på väla imorgon=)!Love puss kram

2008-08-27 @ 16:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback