Min alldeles egna dag=)

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år. Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i hundrade år. HURRA HURRA HURRA HURRA!

Visst är det underbart att vakna av dessa ljuvliga toner=) När jag var liten började jag räkna ner dagarna flera månader innan jag fyllde år. Många önskelistor skrevs och kalasen skulle planeras in. Idag är väl inte längtan lika stor, men jag måste ändå säga att jag fortfarande tycker att det är en extra mysig dag. Jag har fått hur många gratulationer som helst, både från väntat och oväntat håll. Det är spännande att se vem som skänker en tanke och vem som faktiskt håller koll på vilken dag som är just min dag. Nu är det bara 1.5 timme kvar innan det blir den fjärde april, men firandet tar inte slut för det. Imorgon har mina kära vänner planerat in en överraskningskväll för mig och det ser jag verkligen fram emot=)!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

GRATTIS EMLAN!!

2008-04-03 @ 22:32:51
Postat av: Ullis

Grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback