Dubbla fester och en storseger

I lördags hade jag blivit bjuden till två fester och fick därför dela på mig. Första halvan av kvällen var jag hos Daneborn i Helsingborg och den andra halvan var jag på Emmas inflyttningsfest här i Ängelholm. Jag hade jätte trevligt hos båda två och det enda som var mindre kul var att jag ännu en gång fick köra hem när de andra skulle vidare ut. Anledning? Fotbollsmatch på söndagen...

Kvällens citat:
Okänd: Är du singel?
Bramsell: Nej, jag är mellan två förhållanden...

Fobollsmatchen gick riktigt bra och vi vann över VGLT med hela 7-1. De första 45 minuterna var jag bedrövlig och i halvlek tog jag av mig mina långkalsonger som jag hade haft under matchshortsen. Jag blev en helt annan spelare och kände mig både rörlig och snabb...=) Pappas kommentar:

- Jag har ju sagt till dig att du inte ska ha så mycket på dig. Det var ju dessutom pga det som du skadade ditt knä...

Jag kan inte göra så mycket mer än att hålla med honom och i det fina vädret vi hade igår så var det inga som helst problem att spela i kortbyxor. Det är vid såna tilfällen man förstår varför man spelar fotboll=)!

Kommentarer
Postat av: Scott

Äh, du och jag mådde iaf bra dagen efter :) Och det var lugnt och stilla på kontot :)

2008-04-14 @ 13:03:56
Postat av: Emma

BILDER!!! =) haha

2008-04-14 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback