Detta var inte likt mig...

Idag var det en viktig sak som jag höll på att glömma bort. Jag hade helt förträngt det, men precis när jag skulle lägga mig igår kväll så påminde mamma mig. Tänk vad bra att hon fortfarande har lite koll på vad jag ska hitta på! Under natten drömde jag enbart om hur hemskt och pinsamt det hade varit om jag inte kommit på det och jag vaknade hur många gånger som helst där jag trodde jag att jag hade försovit mig... Nu behöver jag i alla fall inte oroa mig mer och hädanefter ska jag titta i min kalender varje kväll innan jag somnar!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag känner igen det där, men som vi sa igår, siamestvillingar ;) Skönt att det gick bra iaf, jag är helt övertygad om att det kommer att få en glädjande utgång! Håller tummarna! Love you min bästis! Puss puss Ps: Tack för hjälpen med böckerna, det är verkligen jättesnällt!

2008-04-29 @ 07:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback