Årspremiär på uteserveringen

Efter fredagens begränsade nattsömn var jag hyfsat trött på lördagen. Jag hade bara lyckats sova en halvtimme på eftermiddagen så när Pillan ringde vid 19.30 så var jag nästan på väg att hoppa i säng. Erbjudandet hon kom med kunde jag dock inte motstå, utan i det soliga vädret begav vi oss ner till uteserveringen på torget. Det var inte bara vi som hade haft den tanken för när vi kom dit satt även Babs och Viktor där. Vi slog oss ner hos dem och det blev en mycket trevlig kväll! Efter ett par timmar rullade vi hemåt igen och det tog inte många minuter innan jag somnade...

Kommentarer
Postat av: pillan

det var en super kul kväll vännen!får träffas
oftare=)!!Love U Puss puss

2008-04-27 @ 21:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback