Umeå, här kommer vi!

Klockan 06.00 imorgon sätter vi oss på bussen för att påbörja helgens äventyr. Vi beräknas vara framme vid 23-tiden. På lördag möter vi Dalen och på söndag är det Örnsköldsvik som står på andra sidan planen. Denna vecka har vår femma bytat spelsystem för tredje gången på ganska kort tid, men nu känns det som om vi har hittat rätt. Vi började med 2-1-2, gick sen över till 2-2-1 och nu är det 1-2-2 som gäller. Det kan nog överraska motståndarna att alla våra femmor spelar med olika uppställningar... Poäng vill vi absolut ha med oss hem, eller rättare sagt, det ska vi ha! I Ängelholm kommer vi vara någon gång runt sju på måndag morgon. Madde och jag ska då i stort sett bege oss direkt till skolan. Tyvärr är det ingen vanlig föreläsning, utan det är redovisning som står på schemat. Gäsp...!

Denna helg hoppas jag att Munka vinner sin match! Jag brukar aldrig oddsa annars, men denna gång blev jag tipsad att göra det. Bra odds var det dessutom=)

MP3:an är fylld med musik, mobilen är laddad, och skolböckerna är nerpackade. Det kan inte bli annat än en lyckad resa...;) Se upp i norr, här kommer ett glatt gäng som ska sno poängen hem till Skåne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback