IBC - Pixbo

Ja vad ska man säga, det var helt enkelt inte mycket som stämde idag. Min femma släppte in två mål på våra två första byten och en bättre start kunde man ju önskat sig. Emellanåt sprang vi runt som yra höns medan Pixbo fick göra precis vad de ville. Efter första perioden låg vi under med 0-4. I andra började vi lite bättre och lyckades stå emot de första tolv minuterna, innan det var dax för tre snabba bakåtmål. Det vi ska ta med oss från matchen är vår tredje period, den slutade 1-1 och vi började komma rätt i våra positioner. Slutresultatet skrevs till 1-8. Min egen insats var verkligen inget att hurra över och det kändes som att det enda jag gjorde var att få gigantiskt många frislag emot mig. Besviken...

Visst att Pixbo inte var ett lag som vi på förhand skulle vinna mot, men att vi skulle få igång vårt spel och spela jämt var det minsta jag hade hoppats på. Vi vet att vi kan och att vi har det inom oss, men att vi sen inte visade det idag är en annan femma...

Kommentarer
Postat av: Ullis

Kom igen!

2007-10-08 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback